Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego zmieniają się ceny w sklepie internetowym?
Ceny w sklepie internetowym uzależnione są od kilku czynników. Przede wszystkim od cen zakupu, kursu waluty oraz cen katalogowych producenta.

Czy wszystkie towary z oferty na stronie internetowej są dostępne?
Staramy się, aby zawsze tak właśnie było. Może się jednak zdarzyć, że zamówiony towar jest chwilowo niedostępny. W takich przypadkach, możliwie najszybciej informujemy Klienta o zaistniałej sytuacji i przedstawiamy ofertę, która sprosta jego oczekiwaniom i pozwoli na realizację zamówienia. Stany magazynowe przedstawione są również przy każdym z oferowanych produktów.

Kto pokrywa koszty dostawy?
Koszty dostawy pokrywa Kupujący. W karcie produktu domyślnie podawany jest koszt przy wpłacie na konto, czyli tzw. przedpłata.

Co mogę zrobić jeśli otrzymam towar niezgodny z zamówieniem (model, rozmiar, ilość)?
Jeśli po otrzymaniu przesyłki stwierdzono jakiekolwiek rozbieżności z zamówieniem prosimy o jak najszybszy kontakt z Działem Reklamacji. W uzasadnionych sytuacjach koszt zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem pokrywa sklep.

Jaka firma kurierska dostarcza zamówiony towar?
Zamówiony towar dostarczają firmy kurierskie - informację o tym jaka firma dostarczy towar, przekazujemy w wysłanym e-mailem powiadomieniu lub telefonicznie.

Czy przesyłkę może odebrać inna osoba niż ta, która składała zamówienie?
Tak. Oczywiście w przypadku wysyłki za pobraniem musi zapłacić za dostarczony towar.

Czy możliwe jest dostarczenie przesyłki pod adres inny, niż adres zamieszkania?
Tak, jest to możliwe. W formularzu zamówienia należy wpisać dane do wysyłki, czyli podać adres, pod który ma być dostarczony towar.

Czy możliwy jest osobisty odbiór towaru?
Niestety nie ma takiej możliwości. Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.

Czy wystawiacie fakturę VAT za zakupiony towar?
Tak, wystawiamy faktury VAT. Ceny w sklepie są cenami brutto.

Czy zostanę poinformowany o stanie realizacji złożonego zamówienia?
Klient otrzymuje automatyczne powiadomienia o stanie realizacji zamówienia drogą mailową.

Jak przebiega proces reklamacji zamówionego towaru?
W przypadku konieczności reklamowania zakupionego towaru prosimy o kontakt z Działem Reklamacji, który dołoży wszelkich starań aby maksymalnie usprawnić procedurę reklamacyjną. Szczegółowe zasady reklamacji przedstawione są w regulaminie zakupów na stronie internetowej.

Z jakich form płatności można skorzystać zamawiając towar w sklepie internetowym?
Płatności można dokonać za pobraniem, kartą kredytową lub przelewem na zasadzie przedpłaty.

W jakim terminie otrzymam zamówiony towar?
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi ok 2 dni roboczych (zazwyczaj 24h). W przypadku sprowadzania towaru od producenta lub z zagranicy, czas realizacji wydłuża się. Dokładne informacje znajdują się bezpośrednio przy produktach.

pixel